Förlåt för dålig uppdatering :( :(

Hej,
Förlåt för dålig uppdatering men ska göra det på fredag och kanske under helgen, idag har jag varit hos farmor och farfar med min lillebror och haft det skoj! ♥
//Moa ♥
P.S Kommer att ta liten bloggpaus men kanske uppdaterar lite, man kan ju alltid läsa/kolla på em andra inläggen ;D
P.S(hehe) här kommer en bild.
Jag och Vinesse ♥♥♥♥♥♥♥♥                                                                                                                                                P.S(igen) Om ni vill kan ni kolla nån av dem här länkarna(klicka på namnen, et är länkar ;D)
Celine--FOTOBLOGG OCH ANNAT
Elin--ALLT MÖJLIGT/FOTOBLOGG
Filippa--FOTO OCH LITE TILL
Moa(Min andra blogg)--FOTOBLOGG
//Varsågod att klicka runt på bloggen! ♥

Kommentarer
Postat av: Celine - hobbyfotograf

Tack för länkningen ♥

2011-04-19 @ 23:24:21
URL: http://zelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0